torstai 28. kesäkuuta 2007

Jälkien tarkastelua

Menin sitten hyvissä ajoin Jorviin jälkitarkastusta varten. Aika oli 8.30 ja mie olin paikalla jo ennen klo 8. ajattelin nimittäin , että saisin lukea lehtiä rauhassa. Sain tosiaan. Olin päivän ensimmäinen asiakas ja minut otettiin vastaan klo 10.10. Kuulin sivusta, että plastiikkakirurgi olikin joutunut leikkaukseen aamusta.

Eipä siinä muuta kuin paitaa pois ja totesin itse, että olen oikein tyytyväinen lopputulokseen. Lääkäri totesi siihen, että sitten on hänkin tyytyväinen. Tsiikaili rinnat ja totesi, että ovat hyvin parantuneet. Kysyin törröttävistä langanpätkistä- käski leikkaamaan itse puhtailla saksilla. Vuoden päästä on sitten vielä toinen jälkitarkastus, johon ainakin pitäisi tulla kutsu kotiin. En ole kyllä siitä aivan vakuuttunut. Tietojärjestelmien muutokset sotkevat näköjään systeemeitä koko ajan, tänään mun ei onnistunut edes maksaa käteisellä poliklinikkamaksua, siispäs 22 € lasku tulee perästä. Olin sisällä noin 5 minuuttia. En jäänyt pahemmin lärpättelemään, kun tiesin, kuinka pitkältä aika tuntuu niistä muistakin jonottajista, joita tupa oli täysi. Sen verran vielä sanoin , että ihmettelin, kun ei ollutkaan "ankkuriarpia", johon lääkäri totesi, että hän teki tälläiset säästävämmät arvet. Lollipop-viilloille on kuulema tyypillistä, että aluksi jää sellainen reikä siihen tikun ja pallon risteyskohtaan. Juuri niinkuin mulla on ollut - vieläkin tihkuttaa niukalti.

Valokuvista mie en muistanut puhua yhtään mitään. Eikä nyt otettu mitään kontrollikuvia, ehkäpä sitten vuoden päästä. On se vissiin vähän jännittävää tuo lääkärissä käynti, kun ei muista puhua mistään, mitä etukäteen aikoo...

Kahvihammas kolotti pitkän odotuksen jälkeen niin, että suunnitin kuppilaan kaffelle ja omenapiirakalle. Ja ylläri-ylläri, sinne kuppilan nurkkaan oli joku maahantuoja iskenyt vaateputiikkinsa pystyyn. Aika harvalla on Jorvin kuppilasta ostettua tunikaa ja puseroa. Mulla on ja toin vielä tyttärellekin. Hän oli oikein tyytyväinen tuliaiseen. Maksoin kahdesta tunikasta ja yhdestä puserosta 45€. Kuvassa ostamani tunika mun päällä ;) siis mulla on samanlainen tunika, mutta tuo kroppa on kyllä lainassa.

Lähden huomenna Pärnuun siippani kanssa. En siis kirjoittele muutamaan päivään. Yrittäkää kestää. Miekin yritän.

Ei kommentteja: